lauantai 26. huhtikuuta 2014

Picfic: Spring Survivor



 Tässä on siis Serena! Oon omistanu sen jo oikeestaan kyll pari kuukautta mut
sain sen kustomoitua. > u < Se ei ollu oikeestaan hirveen vaikeeta vaikka aattelin et
tuhoon sen ja se feilaa ja et se on tosi vaikeeta purkaa se. Ei ollu. :) Mut emmä sit tykännykkään
tost kustomist joten kustomoin sen pari päivää sitten uudestaan. Mut joo. Eka oikee kuvatarina.

Ideana siis on että kauhea virus on tuhonnut maailman.
Sitä voi suojautua vain jos on kuolematon.
Elossa pysyneet kutsuvat itseään Spring Survivoreiksi.

Amika metsästää siis kuolemattomuutta. Hänen pitää vain uhrata
Serena ja juoda tämän verta. Muta tehtävä on vaikea koska Serenakin on
kuolematon. Hänen uhraamiseen tarvitsee siis Tähtimiekan...


 Puhuu
*Tekee*
Ajattelee

 
 

Hatsu: Luulisi että kaikki voisi vain muuttua ennalleen.
Voisi vain herätä tästä kamalasta painajaisesta.
 
 

Hatsu: Et taida tietää mistä on kyse. *kääntää katseensa Amikaan*
Amika... Hän yrittää epätoivoisesti löytää kuolemattomuuden.
Sen voi saada vain jos tietää mistä etsiä.


Amika: Kuka hän on? Eikai vain se virus ole iskenyt tännekkin!?
Onkohan hän enää elossa? Minun olisi parempi pysyä kaukana.
 


Amika: *lähestyy tyttöä* Miksi en vain käänny takaisin?


Amika: Öööh.. Oletko kuullut kuolemattomuudesta?
Miksi minä tuota kysyin?
Serena: Ei elämää ilman kuolemaa...



Amika: Olen Amika, ja sinä olet..
Serena: *keskeyttää Amikan lauseen* ...Serena.
Ja tiedän että olet etsinyt minua viruksen alettua!
Amika: Ööh..?


Serena: Minä... Olen... Kuolemattomuus...


Ja sitt upee loppukuva! En tänävuonna oikein postaillu
mut nyt sit vihdoin postasin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan käyttäytyä asiallisesti ♥