torstai 26. joulukuuta 2013

Järkkäriltä kuvia


 
Nyt alkuun kuva mun hienosta operaatio "pilaa mun pullip":ista.
Menin söhrii Hatsun ripset, mut ihana pyyhekumi pelasti jälleen päivän!

 
Ja tän kuvan otin jo jouluna.

 
Nyt tulee randomi kuvatarina:
Ami: Mulle ei sovi todellakaan nää Hazun stockit.. -.-
Mä: Sä näytät nyt ees vähän nukelta.

 
Haz: Ami, et sit tiiä kuinka kauheelta mä näytän.

 
Ami: Älä ees yritä kattoo mua!
Haz: En yritäkkään urpo, tiedoks ett sä puhut just mun vaatteist...
Mä: Te ootte molemmat ihan nätttejä!

 
Ami: Miks pakotat mut tähän poseen?! Mitä mä oon sulle tehny? Ja kukaan ei kyll ees nää
ett oon jossain maljakossa ja kurkotan piparii. :3
Mä: Toihan on niin ihqu pose... Luoja sun kanssas...

 
Haz: Viittisit ees sentää kirjottaa meijä nimet oikein.
Mä: Just... -.-

 
Ja tää randomi tarina loppu tähän. Kirjotin vaan jotain noihin ja tarkat ihmiset
saattokin jo huomata.

 
Amika torkahti maljakkoon.

 
Ja kaikkea hyvää kaikille. Räpsin vaan pari kuvaa mutt ens kerralla teen jonkun
postauksen huolella. > w < 

1 kommentti:

Muistathan käyttäytyä asiallisesti ♥