sunnuntai 29. joulukuuta 2013

Vuosi 2013 on lopuillaan... O_O



Näin siis täällä taas. Kuvia räpsin ja siirsin ne tänne teitä ärsyttääkseni... Ja otsikko
ei liity mitenkään mihinkään.

 
Hatsu: Näpit irti mun mussukasta! > o <
Amika: Tänne se heti, papanapappa!
Hatsu: Häivy, häivy, häivy!

Tytöt siis tappelee jatkuvasti... Ja oon päivitelly Hatsun rasvalettiä koska pitää ties kuinkamonta
kuukautta oottaa ett saan tilata peruukin. Ja kuvia on aika vähän koska melkein kaikissa muissa mun
kissa poseeras taustalla. :3 Et silleen. Haaveilen edelleenkin kuvatarinan tekemistä,
mutta ulkona on aina huono sää eikä sisällä aivot saa tarpeeks happea.

 
Hatsu istuskelee kaakao purkin päällä... Oli pakko ottaa tämmönen kuva.

 
 Cause you're hot then you're cold
You're yes thenn you're no
You're in then you're out
You're up and you're down...

oli-pakko.com


 
Ja laitoin myös sitten Hatsulle nutturan jota ei kunnolla näy.
Se on muutenkin vähän liian iso ja epämuodostunu.




Ja tittididii mun tekemä paita Amille!
Kyllä vain, se on paita. Pahoittelen Amin housuttomuutta.

 
Kyllä mä sit vielä joskus opin. Tossa on lukemattomia virheitä niinku se on epämuodostunu, 
siin ei oo kiinnitys systeemiä, toisessa hihassa on iso reikä ja muuteski hihat on eripituset.
Ja sitt tein myös tollasen laukun joka on aikas hassu.

<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan käyttäytyä asiallisesti ♥